Wednesday, April 09, 2008

mano Geriausioji Poema

sutraiškyti madonų snukiai
lyg maistas mano viduriuos
kai apsiėdęs lyg barsukas
bėgu vemti patvoriais
supistas paskvilis
šuns uodegos baskervilis
pasakė parodyk man savo,
aš tau parodysiu savo
aš salomėja nėris
suveltom žarnom
mano kepenys kabo medyje
ant ploniausių šakų
aš loju naktimis žiežirbomis
iš akių renku moliuskus
supuvusios geldos papėdėj
kaip grazu, koks šlamsto kratinys
one of these days
i am going to cut you into little pieces
bjauriai negatyviai depresyviai?
bet juk tai pink floyd
stiklinis alaus butelis
yra mano dantų tęsinys
ir aš mokausi gaminti
kiaulės liežuvį tik
ne šventom dienom
klaikiai beviltiškai
klykiantį besitaikantį
perstaugti J. L. the Ž.
lakštingalų ir medaus
picoje

2 comments:

Simakas said...

gerulis. gal reikia gero samplo prie lyrikos?

emptywalls said...

pats dainuosi? ar tik grosi? ;)