Tuesday, July 01, 2008

baziliko lapeliai

suvalgyti tiek daug sausainių vienu metu niekaip neišgalėčiau, nors seniai ir beragavau, mėtinių retai pasitaiko, užtai akimirksniu išgėriau degtinės puslitrį Vilniaus centre ir dabar nelabai suprantu, iš kurios pusės ateina toks poreikis, bet jis tikrai ateina, galiu jus patikinti: iš kur man dabar staigiai gauti HSDPA palaikantį mobiliaką? nesu labai reiklus, tačiau negaliu teigti, kad tokie mano poreikiai ankstyvą rytą civiziluotos visuomenės apsuptyje yra bent kiek įžūlūs ar nepagrįsti, prašyčiau nešnairuoti į mane, ant gyvatvorės guliu tik dėl to, kad į ją vemiu, nes ji, nukarpyta lygiai, kaip stalas, yra puikus masažuoklis, o tokį norisi tręšti ir visaip kitaip jai gaivalingos energijos teikti, kad ilgiau tęstų savo naudingą funkcionavimą, be to tai ne krūmai, merginų čia nėra, jų ir nereikia, kai kalbama apie md5 hašų kolizijas, tik pagalvokite! juk tai - atgyvena, siūlyčiau ką nors naujesnio, madingesnio (juk savo panelei nesiūlysi rengtis drabužiais, kurie buvo madingi prieš dešimtį metų) tad, norintiems moterų, siūlyčiau modifkuoti temą: sha-2-512 kolizijos ir binarinių būsenų kiekis mūsų galaktikoje: palyginamoji skaitinė analizė, ar kitos, bet panašios temos, kaip antai masažas, kad ir gyvatvorių, egzotiškas ir erotiškas, nes visgi jos krūmų giminaitės, o krūmai - tai erotika, ypač naktį ar ankstyvą rytą, o aš gi šiuo metu viena jų ir naudojuosi, guliu ant jos veidu į žemę, pravėręs burną tyliai klastingai vemiu tiesiai ant šaknų, svarbu taikyti tiesiai i esmę, su moterimis tas pats, tik prašyčiau be perdėto geismų reiškimo - tai nėra taip beprotiškai nuostabu, kaip gali pasirodyti vos pamėginus keletą kartų, siūlyčiau pamėginti daugiau ir apsiraminti, o apsiraminti galima įvairiai, kaip ir pamėginti, tam yra daug augalijos rūšių ir jos metamų tamsių šešėlių, bei valandinių ar paros mokesčių tarifų, taip pat mokesčių dideliais alkoholio kiekiais sau ar jai, kiekvienam pagal skonį, o man šiuo metu viską nustelbia vėmalų skonis burnoje, net nuostabų, neseniai pjautos gyvatvorės dervų skleidžiamą, dvelksmą, paaštrintą krentančios pirmosios rytmečio rasos, neturiu, kur dėtis, keltis dar ne laikas, bus, gal, vėliau, jei nebus, matyt teks ilgiau palūkėti, kol paaugsiu ir kojos pakankamai pailgės bent jau tiek, kad galėčiau nulipti nuo savo augalo, nerizikuodamas nukristi ir smarkiai susitrenkti kurios nors kūno dalies, ar netgi keleto vienu metu, tai būtų jau visai nedovanotina klaida, aplaidumas per skubą, gali būti, kad iki to laiko gyvatvorė mane apaugs ir aš tapsiu jos dalimi, tačiau manęs tai negąsdina, aš tai netgi skatinu, juk mano vėmimas toli grazu nėra betikslis veiksmas, kaip ir prisigėrimas gražių merginų kompanijoje, alkoholis - ypatingai maistinga medžiaga, be kita ko skatinanti ir tręšti, toks ir buvo mano tikslas, nėra ko nė abejoti - kai tik pamatote mane geriantį, galite sau pagalvoti - štai jis ir vėl aktyviai rūpinasi gamtos išsaugojimu, miesto žaliųjų plotų puoselėjimu!

No comments: