Sunday, March 02, 2008

ir man patiko ir mano sesei patiko ir (kažkokiam, atsiprašau atsiprašau) mantui gimžauskui patiko


zoologijos sode buvau
labai daug grotų mačiau
o už jų gyvena kas kaip

zoologijos sode buvau
nelaimingą mešką mačiau
grotos ją pisa prižiūrėtojas pisa
ji linguoja galva ir nervinasi
linguoja ir nervinasi

zoologijos sode buvau
pelikaną mačiau pilnu gukliu žuvies
bet žuvies neturi matytis tik stilius
todėl krūtinė pūsta snapas sučiauptas
akys užmerktos ir tvoros nesimato

zoologijos sode buvau
burunduką partizaną mačiau
iš kevalų če gevarą dėlioja ir tunelius rausia
tik išsikasa visada ne ten kur planavo
ir vėl rausia ten pat ir dėlioja tą patį ir
drambliui pavydi

zoologijos sode buvau
didžiulį galingą dramblį mačiau
niekas jo sustabtyti ar įveikt negalėtų
bet jis tik šika ir myža
tik šika ir myža

zoologijos sode buvau
beždžionę tinginį mačiau
jis kabo aukščiau negu grotos
nuobodu žiūrėti į jį - jis vis miega
vis miega ir sapnuoja kad bėga

zoologijos sode buvau
lemūrą mačiau ir laimingas buvau
nes išlenda jis tik nemokamo maisto paimti
ir iš karto lenda atgal ir niekas nežino ką veikia
ir jis džiaugiasi kad niekas nežino

zoologijos sode buvau
krokodilą už stiklo mačiau
jis nejuda ir nemirksi
tik dieną naktį garbina viešpatį
kol man pasakė - durniau jisai iš plastmasės

zoologijos sode buvau
tuščią narvą mačiau ir mažą skylę tvoroj
nežinau kas ten gyveno
nes prižiūrėtojas davė į galvą
ir pasakė - pašaliniams negalima

zoologijos sode buvau
zoologijos sode esu


"argi ne miela?" miela miela! mielės meilės vėmalai ir aš mielas ir pro langa kapines mielos teigiama energija gamina diena nakti tas gyvatvoriu raizginys#

nu pyzdiec r35p3c7 castor&pollux# jau dabar kaip pisiu jas visas kol mirtinai uzsipisiu# kol laume man kiausus sutraiskys lietmitologijos tradiciju puoseletoja# daugiau kad man blet neskaitytumet cia o tai pasikviesiu savo chebra alaus puoda ir chebra duos tiesiai i kriaukle ir bus vel pyzdiec. ot taip emiau ir negerai prisakiau! ! ! ! !!! !! ! !!!! !! ! !! ! ! !! ! ! ! ! !!! ! ! ! !!!!! !! !!!!!


++


erare humanum ėst
humanum ėst
zisiz da njū manifėst
ėst ėst ėst ėst
vienas kitą ėst
daržovė daržovę ėst
robotas robotą ėst
save patį ėst
homo homini lupus ėst
lūpas ėst
liežuvį ėst
žvilgsniu žvilgsnį ėst
smegenis ėst
rankas ėst
šlaunis ėst
šlauneles ėst
bulvytes ėst
big maką ėst
big big big maką ėst
fastfūdą ėst
hai techą ėst
bedtripą ėst
trip hopą ėst
čikipau hiperbum ėst
popartą ėst
popapus ėst
džankmeilą ėst
www.ėst
teliką ėst
su spalvotu ekranu ėst
su aktyviaisiai mineralais ėst
su nauja ypatingai lanksčia galvute ėst
su kalėdinėm nuolaidom ėst
su keturiai ratais varomais ėst
mažus ratukus ėst
didelius susuktus ėst
sniegą ėst
cunamį ėst
pašto ženklus ėst
vandens ženklus ėst
visa electron ėst
viziją ėst
ekstazę ėst
bibliją ėst
sakramentus ėst
credo quid deus ėst

o tada dvėst

o tada egipto mirusiųjų knyga
o tada tibeto mirusiųjų knyga

o tada vėl gimti daržove
arba robotu
arba humanum ėst

ir vėl ėst ėst ėst ėst ėst



< HEAVY METAL >

AR NORI IŠTART MANO SLAPYVARDĮ: | _ _ _ _ _ _ _ ?
AR NORI PALIESTI MANO 3D?
VIRTUALIU KARDU?
AUKŠČIAUSIOS REZOLIUCIJOS LAZERIU?
NE? TAI GAL ANTIGRAVITACINIU... KAIP? KAIP?
LŪPOMIS??
O KAS TAI?
ATRODO, MES NEBESIKAUNAME?
KĄ TU DARAI?
KOKIA TAI PROGRAMA?
< SPACE > , MANO | _ _ _ _ _ _ _ ... < SPACE >
O NE... < CNTRL P >
GERIAU < CNTRL > ... GERIAU < BACKSPACE > , KOL NEVĖLU...
KUR TU, | _ _ _ _ _ _ _?..
DAR TRUPUTĖLĮ... VIENĄ VIENINTELĮ MB
TAIP ŠVELNIAI < PG UP > ...
TAIP ATSARGIAI < PG DOWN > ...
TIK...
IR < ALT > ...
TAIP, < ALT > ... O < ALT >
O < ALT > < TAB > < ENTER > ! O, | _ _ _ _ _ _ _ !..
IR DAR... IR DAR...
< L SHIFT > < R SHIFT > < L SHIFT > ...
OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK OK... NE, NE < ESC > , TIK NE < ESC >
TIK NE DABAR...
O TAIP... O < TAB > !..
...
ATRODĖ, MES NEBESIKAUNAME...